گرافیک و چاپ

خدمات متنوع طراحی گرافیک و چاپ محصولات فیزیکی و دیجیتالی آلند، با رویکردی خلاقانه و کیفیت حداکثری محصولات، پاسخگوی نیاز های مشتریان خود می باشد. برخی محصولات چاپی و تبلیغاتی نظیر کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، دعوتنامه و … جزو محصولات اجتناب ناپذیری هستند که هر کسب و کاری به داشتن آن ها نیاز دارد. با سفارش هر محصول و خدمت به آلند، علاوه بر دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات، کسب و کار خود را به شیوه ای نوین مورد توجه مشتریان خود قرار خواهید داد.

طراحی گرافیکطراحی گرافیکطراحی گرافیکطراحی ست اداریطراحی کاتالوگطراحی کارت ویزیتطراحی لیبلطراحی بروشورطراحی کارت دعوت
طراحی گرافیکطراحی گرافیکطراحی گرافیکطراحی ست اداریطراحی کاتالوگطراحی کارت ویزیتطراحی لیبلطراحی بروشورطراحی کارت دعوت
طراحی گرافیک و چاپ

طراحی گرافیک

هنرمند از اثر خود جدا نیست، راز ماندگاری هنر در بینش ژرف و بطن توانای خالق اثر، جاری است. تعالی و انعطاف هنر و هنرمند، بر پایه پل مستحکمی بین معنویت هنرمند و دیدگاه عموم مردم، بنیان گردیده است. هنرمند هنر خود را گوشه ای از حقیقت جامعه و خویشتن می داند.

لذا بر آن شدیم تا با خلاقیت و تلاش، پاسخگوی نیاز مبرم هموطنان گرامی باشیم و گامی نو در پیشبرد و تعالی اهداف مشترک برداریم. مفتخر بر آنیم که با داشتن کادر هنری توانمند و پتانسیل علمی و خلاقیت لازم در آتلیه ای مدرن خدمتگذار شما عزیزان در عرصه های گوناگون طراحی گرافیک و چاپ باشیم.

چاپ تبلیغات

با نگاهی گذرا بر تاریخ صنعت چاپ خواهیم یافت که دو مقوله فرهنگ و چاپ همواره با یکدیگر همراه بوده است. داشتن جایگاهی مرتفع، نه تنها حاصل تلاش متخصصین این صنعت بوده بلکه ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دارد.
کانون چاپ و تبلیغات آلند همواره سکویی مطمئن و مرتفع برای همراهانمان بوده و با در دست داشتن تکنولوژی روز، گامی موثر در نهادینه کردن فرآیند صنعت چاپ برداشته ایم.

چاپ تبلیغات
چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال

فناوری دیجیتال با حذف واسطه هایی مانند فیلم و زینک و انتقال مستقیم اطلاعات از رایانه به کاغذ، سرعت بالایی به پروژه های نمایشگاهی و فوری بخشیده است و عرصه را برای سفارشات کم حجم که در چاپ صنعتی توجیه اقتصادی ندارد باز کرده است.

چاپ لارج فرمت

لارج فرمت روشی در چاپ است که با سرعت باورنکردنی رو به رشد است. به علت نیاز به چاپ های با تیراژ کم، در زمانی کوتاه، این چاپ مورد استقبال همگان قرار گرفته و هر روزه به امکانات و قابلیت های آن افزوده می شود. آلند با بهره گیری از امکانات سخت افزاری مدرن و ریپ های پیشرفته، قادر است تصاویر تا عرض 5 متر را بر روی انواع کاغذ، پارچه، طلق ترانسپرنت، پلاستیک و سایر واسط ها چاپ نماید.

این نوع چاپ به دو دسته چاپ فضای بسته و باز تقسیم می شوند. نوع فضای بسته مناسب برای پوسترهای نمایشگاهی، لایت باکس ویترین ها، چاپ های ضد خش برای کف زمین و … است. نوع دیگر برای فلکسی فیس، بیلبوردهای تبلیغاتی مدرن، تبلیغات سینمایی و سر درب مغازه ها و … استفاده می شود.

چاپ لارج فرمت
خدمات تکمیلی چاپ

خدمات تکمیلی چاپ

هر پروسه چاپی، پس از چاپ به خدمات متنوعی جهت تکمیل پروژه نیاز دارد که باید، با ظرافت و دقت زیاد انجام گیرد. در غیر این صورت، تمام زحمات طراحی گرافیک و چاپ زیر سوال می رود. این خدمات در چاپ صنعتی شامل: سلفون، یو وی، شماره گذاری، پرفراژ، قالبسازی و قالب زنی، برجسته کاری و زرکوب، پاکت سازی و صحافی و … می باشد. همچنین در چاپ لارج فرمت و دیجیتال می توان به: لمینت، شاسی کشی، پرچ کاری، مونتاژ تکه های منفصله و غیره اشاره کرد.

به بالای صفحه بردن