دیجیتال مارکتینگcl5

دیجیتال مارکتینگ

Digital Marketing

برندینگ شخصی و شرکتی

بازاریابی دیجیتال

lineline

تبلیغات مجازی و دیجیتال

ساخت رویداد و کمپین

شبکه های مجازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، به بازاریابی یک محصول یا خدمات یا برند در بستر دیجیتال و فضای مجازی اطلاق می گردد.ایجاد کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی، بنری، شبکه های مجازی و مدیریت آن ها ابزاریست برای تحقق اهداف تبلیغات و بازاریابی یک مجموعه.

گروه آلند با همکاری ادکامپ با ارائه بهترین پیشنهاد های استراتژی مارکتینگ و فعالیت در فضایی مجازی، در بین صدها رسانه و شبکه، شما را به اهداف بازار رقابت می رساند. تولید محتوا و بروزرسانی های منظم اطلاعات برند، محصول یا خدمات، تبلیغات در فضاهای مجازی پربازدید، بازاریابی شبکه های اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر را با آلند تجربه کنید و از رقبای خود یک گام جلوتر باشید.

دیجیتال مارکتینگ

شبکه های اجتماعی

با ظهور و رشد سریع شبکه های اجتماعی مختلف و استفاده روزافزون از این شبکه ها، بستری نو و کارآمد برای ارتباط بین مخاطبان و کسب و کارها ایجاد شده است. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده نکند و فعالیتی نداشته باشد. گسترش و در دسترس بودن گوشی های همراه و تبلت ها، باعث شده تا استفاده از این امکانات همه گیر شود.

بازاریابی شبکه های اجتماعی از کاربردی ترین ابزاریست که یک کسب و کار را هدفمند می گرداند و راه رسیدن به اهداف فروش و تبلیغ را آسان تر می گرداند. همانطور که بروز نگه داشتن شبکه های اجتماعی ضروری است، به همان اندازه استراتژی فعالیت و بازاریابی در این بستر مهم و حساس می باشد.

تولید و انتشار محتوای مناسب و مرتبط، بروزرسانی های روزانه و هفتگی، استفاده از گراف های اطلاعاتی و مطالب مفید مرتبط و بسیاری ز ابزار های دیگر، راه هایی هستند که باعث جذب مخاطب و بازاریابی مستقیم می گردد.

گروه آلند با همکاری شرکت ادکامپ در نظر دارد تا برای پیشرفت و ارتقای سطح فروش با بازریابی دیجیتال و استفاده از امکانات شبکه های مجازی اقدام به این کار نماید. جهت دریافت مشاوره از کارشناسان ما، می توانید با تکمیل فرم زیر درخواست مشاوره نمائید:

درخواست مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  • اطلاعات پایه

  • مخاطب هدف

    بیان کنید مخاطب هدف شما چه ویژگی هایی دارد
  • استراتژی برند

  • (مثال کیفیت، سلامتی و ...)
  • (معرفی محصول، فرهنگ سازی، یاد آوری، فروش، برندینگ، ریبرندینگ، ...)
  • (زمان پیشنهادی را وارد نمائید)
  • (لطفاً تجربیات را ذکر کنید)